5 Mayıs 2015 Salı

Erasmus+

Uzun zamandır blogumu boşladığımın farkındayım. Ve hatta Portekiz ellerine düştüğümden beri açıp bakmadım bile desem yeridir; öncelikle özür dilemek istiyorum. 

Evet efendim; ilk girilerimde bahsetmiş olduğum üzere Süleyman Demirel Üniversitesi / Elektrik - Elektronik Mühendisliği bölümü 2. sınıf öğrencisiyim. Geçen sene, fırsatını yakaladığım gibi Erasmus+ programına başvurmuş ve gitmeye hak kazanmıştım. 2015 Şubat - Temmuz ayları arasında Portekiz'in Covilhã şehrinde; Universidade da Beira Interior'un Engenharia Electromecânica bölümünde eğitimimi sürdürecektim.

Günler çabucak geldi geçti ve yaklaşık 3 aydır Portekiz'de hayatımı sürdürüyorum. Her erasmus öğrencisi gibi, bütçemin yettiği ölçüde, ben de kendi çapımda geziler yapmaya çalıştım ve hala çalışmaya devam etmekteyim. Hazır blogumu boşlamış olduğumu farketmişken; gezdiğim yerlerde edindiğim tecrübelerimi, karşılaştığım ilginç manzaraları da sizinle paylaşmak, ayrıca sonradan dönüp baktığımda gülümseyebileceğim birer kayıt oluşturmak istedim. Sonraki yazılarda tekrar görüşmek dileğiyle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder